13.04
Доброго дня. Продовжуємо з вами працювати.
Тема уроку :What’s the matter? Що
трапилось?
Працюємо з підручником на стор 87.
Переглядаємо відео урок та працюємо паралельно зі спікером.
1) Записати в зошит слова з перекладом, та вчити їх
, headache - головна біль
, stomach ache - біль в животі
, earache - біль в усі
, toothache - зубний біль
, sore
throat - біль у горлі
, cough - кашель.
2) Навчитися ставити запитання та давати відповіді на них. Запиші в зошт зразки питань та відповідей:
What’s the matter?- що трапилось?
I’ve got a headache/earacheю... - В мене болить голова/біль в усі...
3) спробувати виконати Впр.1,2 ст. 63 в робочоому зошиті.
14.04
Доброго дня. Продовжуємо з вами працювати.
Працюємо з підручником : Smart kids ст.88-89.
Переглядаємо відео урок та працюємо паралельно зі спікером.
1) записаи та перекласти слова
break - розбити, зламат
fever - температура,
cut - порізатись,
bleed - кровотеча,
plaster - пластирь ,
stay - залишатись,
hurt - біль
cast - гіпс.
2) Grammar. Правило на вживання модального дієслова should.
Модальний дієслово should використовується, найчастіше, для вираження рекомендації, поради чи настанови. Також він може використовуватися для вираження зобов'язання та ймовірності.
3) Спробувати виконати Впр.1,2 ст. 64 в робочому зошиті
Комментариев нет:
Отправить комментарий